[NUUG kart] Google Earth/Street View som kilde

Thor K. H. nitrolinken at gmail.com
Sun Aug 16 11:15:45 CEST 2015

> Eg oppfattar ikkje Mapbox Satellite som dårlegare kvalitet enn Bing, men
> som å ha omtrent same kvalitet. Nokre plassar er Mapbox Satellite mykje
> betre enn Bing, og andre plassar er Bing mykje betre enn Mapbox
> Satellite. Eg synest begge er svært nyttige.
>
> Der dei er omtrent like gode, og har omtrent lik ortorektifisering, kan
> det vera greitt å bruka begge, og setta éin av dei som halvgjennomsiktig
> (det kan ein iallfall lett gjera i JOSM).

Enig; begge er veldig nyttige. Kvalitetsmessig opplever jeg dog at MapBox
Satellite har gjennomsnittlig mye bedre ortorektifisering i Nord-Norge enn
Bing, mens fargegjengivelsen til Bing, gjør at de jobber relativt godt i
lag.

I noen områder, igjen spesielt i Nord-Norge, ender jeg opp med å kalibrere
Bing-laget med MapBox som referansepunkt rett og slett fordi
ortorektifiseringen til Bing er gjennomsnittlig helt på trynet nord for 69.
breddegrad. Må se om jeg finner noen mer konkrete kilder mtp. det
problemet.​

*█ **Thor M. K. Høgås*
Freelance developer & translator
Site: *http://roht.no <http://roht.no/>*