Det ser ut til at bokmål, nynorsk og nordsamisk ikke gjør det så bra når det gjelder oversettelser av den nye installasjonsrutinen i Debian. Se på URL:http://people.debian.org/~barbier/debian-installer/l10n/rank.txt for gjeldende status.
65% nb 64% nn 4% no (Some PO files are invalid) 2% se
(no skulle vært slått sammen med nb, men det er ikke gjort ennå. :)
De som ønsker å bidra til oversettelsen av debian-installer, kan opprette konto på alioth.debian.org, så skal jeg legge dere inn som oversettere i prosjektene d-i og base-config.