fredag 23. april 2004, 09:53, skrev Harald Øygard:
> Hva med "modifier key"?
> Ble vi enige om å bruke valgendringstast (istedenfor valgtast som tidligere
> avtalt)?
>
> mvh,
> Harald
Tja, for min del er det greit. Det er iallfall lettere for «nye» brukere å
forstå hva som menes. Det virket som vi som var der (Du, Jørgen, Nina, Thomas
og jeg) iallfall ikke hadde noe imot å bruke det. Snakket med Harald Th.; han
synes forøvrig valgtast er best, det gjorde Knut også ...
Vi må enten diskutere oss frem til en løsning, eller ta en avstemning ...
Et tredje, men ikke særlig godt alternativ kanskje (?) er å bruke
valgendringstast som en forklaring e.l., mens valgtast er kortformen vi tar i
bruk; bakdelen er at det lett kan bli forvirring av dette.
Flere innspill?
Kopierer dette til i18n-lista også ...
(PS: Til nye lesere: endringstast og modifiseringstast har vi nedstemt :-)
Mvh Axel