Hei
Jeg ser gjennom oversettingsfila for KMyMoney. Jeg ser jeg har ikke vært
helt konsekvent på bruk av opprett og lag for originalordet create.
Finnes det en "norm" for hva man skal bruke?
--
Vennlig hilsen
*Kjetil Sørlund*
Epost: kjetil(a)sorlund.no
Mobil: +47 93 40 11 45