lørdag 17. august 2002, 18:16, skrev Herman Robak :
| On Tue, 13 Aug 2002, Axel Bojer wrote:
| > Finnes det overhodet noen som har nyeste koffice?
| > Kanskje vi bare skrinlegger det hele, eller har andre en bedre ide?
|
| Jeg har det nå. Selvbygd sammen med KDE 3.1 ...
Hvordan ser oversettelsene ut der? Har du sett på det?
Hva ble enden på visa med disse fargenavnene?
Axel :-)