Heisann
Jeg har vert borte fra oversettingen av kde en liten stund og har forstått det
slik at den er flyttet over til SVN.
Er helt blank på svn så jeg lurer på hvilke kommandoer jeg skal bruke for å
sjekke ut, oppdatere, melde inn o.s.v.
Noen som har en liten oversikt?
NilsK