Jeg har laget en testutgave av stavekontroll-pakken, etter å ha
skrevet om mye av byggereglene samt tatt inn regler for aspell og
myspell basert på Debian-pakken.
Jeg tror det er lurt å gi ut det vi har nå, før vi tar i bruk den nye
orddatabasen, slik at vi har noe å falle tilbake på.
En testutgave er tilgjengelig fra
<URL:http://folk.uio.no/pre/spell-norwegian-2.0.0.test.20051229.tar.gz>.
Kan dere teste denne og melde ifra om den fungerer eller ikke, så skal
jeg lage en ordentlig utgivelse når jeg ser tilbakemeldingene.
CC til vedlikeholderen i Debian, som jeg håper kan teste om det lar
seg gjøre å bygge debian-pakker fra denne. :)
Vennlig hilsen,
--
Petter Reinholdtsen