Jeg har nå hentet ut oversetterfilene for apt og base-config fra
Debians CVS, og lagt dem inn i skolelinux/i18n/others/ hos oss. Kan
dere få oversatt disse, så skal jeg forsøke å få tid til å sende dem
tilbake til Debian.
Jeg har endelig fått lagt inn bokmålsoversettelsen av tasksel tilbake
hos Debian, og skal forsøke å få oppdatert filene for
debian-installer.
JFYI.