Hei. Noen som har gode oversettelser av nettverksverdiene jitter,
latency og delay?
I korte trekk, så jitter variasjon i hvor lang tid noe tar, mens latency
er hvor lang tid noe tar, og delay er hvor lang tid noe tar. :)
--
Vennlig hilsen
Petter Reinholdtsen