j
k
j a
j l
Laurdag 03 desember 2005 13:18 skreiv Axel Bojer:
...Kjeldefilene og resultatfilene er plassert i forskjellige mapper med vilje. Hva er hensikten med det?
Kjeldefilene og resultatfilene er plassert i forskjellige mapper med vilje.
Hva er hensikten med det?
Det vert meir oversiktlig. Eigentlig burde HTML-filene òg helst ligga i eigne mapper.
Back to the thread
Back to the list