lørdag 17. august 2002, 18:16, skrev Herman Robak : | On Tue, 13 Aug 2002, Axel Bojer wrote: | > Finnes det overhodet noen som har nyeste koffice? | > Kanskje vi bare skrinlegger det hele, eller har andre en bedre ide? | | Jeg har det nå. Selvbygd sammen med KDE 3.1 ...
Hvordan ser oversettelsene ut der? Har du sett på det? Hva ble enden på visa med disse fargenavnene?
Axel :-)