Onsdag 26. januar 2011 skreiv Egil Hansen:
Og ble OpenOffice.org 3.3.0 også sluppet ;)
Hva skjer nå, Axel? Blir OOo fortsatt testet som før?
I tilfelle dei som ikkje arbeidar med omsetting av OOo og LibreOffice er klar over det, vil eg tipsa om at det er trivielt å omsetta begge *samtidig* ved å bruka Pology Summit-rammeverket:
http://techbase.kde.org/Localization/Workflows/PO_Summit
Me brukar dette i KDE til å omsetta KDE Trunk og KDE Stable samtidig. Dette sparar me mykje tid på, og får i tillegg ei betre omsetting for Stable.