Hei!
Hva kan jeg bidra med? Kan for tiden ikke bidra med mere en ca. 20 minutter om dagen, men det er kanskje til litt hjelp? Jeg kan fortsette med kvalitetssikringen av andre deler av OO (har tidligere kvalitetssikret OO-regneark), starte med oversetting av hjelpetekstene, annet? Hvis jeg skal kvalitetssikre ville jeg sette pris på at det ble lagt ut oppdaterte ressursfiler. Hvordan går det med arbeidet med ht-glossary.pot (kan ikke se at denne er oppdatert i cvs?)? Jeg har ikke greie på po/pot-filer men har hatt en liten dialog med utvikleren av poedit som forteller at pot filer vanligvis er mal-filer som oversettelse av andre filer baseres på, at det vanligvis bare er en pot fil og at man normalt ikke jobber direkte på pot-filer. Hvordan brukes og hvilken funksjon har pot-filer i dette prosjektet?
Arne