Den er nevt og sendt inn på lista her før, bare noen formelle rettelser angående sammenhengen mellom «Fri programvare i skolen» og «Åpne kontorprogram på norsk», ellers som før.
Full versjon i CVS: skolelinux/i18n/openoffice/rapporter
Sendte den inn i mitt navn, men dere får nok høre det om vi vinner :-) Nominasjone er på plass (få minutter etter at den er sendt :-) Se: http://www.rosing.net/2005/nominasjon/detaljer/?id=44
Mvh Axel Bojer