Hei! Jeg lurer på om/hvorfor man alltid skal ha mellomrom før ellipse (...) i menyer.
Ser ingen tydelig sammenheng mellom forklaringen for bruk av ellipse på denne siden og bruken i programmenyer: http://www.korrekturavdelingen.no/K4ellipse.htm
Hvor kommer denne regelen fra? Gnome bruker ikke mellomrom før ellipse såvidt jeg kan se. http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html#destHeader37
Karol Ptasinski