Til Herman, kopi til skolelinux Hvor langt er vi med GUI filene på bokmål? Er de resterende tildelt? Tenkte egentlig å begynne på hjelpefilene til kbabel (siden jeg alt har tatt GUIene til det, og kan se etter på programmenyene og kjenner programmet, iallefall ganske godt om enn ikke alle funksjonene...). Blir vi ferdig med dette til midten av mars?
Noe helt annet: har noen fått til å bruke Kbabels oversettingsdatabase? Det slår feil når jeg prøver. Hvor blir databasefila lagret? Bestemmer jeg dette selv?
Axel