Eit automatisk skript (som eg var sikker på fungerte korrekt) gjekk sine eigne vegar i helga og sende ut massevis av urette feilmeldingar til e-postlistene våre. Takk til Petter som retta opp att tabben min. Sjølv reiste eg bort i helga, og kom heim til «fullt kaos» i dag.
Orsak, det skal aldri skje att!
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes