Hei
Jeg sjekker inn "Kom igang med oversetting - Linux" og "- Windows" i CVS i løpet av kvelden. Den blir ikke veldig avansert og pen, men forhåpentligvis brukbar til formålet.
Gunnhild
At 06.02.02 15:34, Herman Robak wrote:
On Wed, 6 Feb 2002, Morten Ingebrigtsen wrote:
--- Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no skrev:
Kan vi få i stand en slags akkreditering for hvem som har lov til å være på Bjerke, slik at vaktmesteren kan låse oss inn?
Jeg har et behov for tørrtrening på utstyret som skal brukes under kurset til helgen. Axel Bojer har meldt seg frivillig som assistent, og han har minst like stort behov for tørrtrening.
Flott!
Bare et par spørsmål:
Har dere opplegget for helgen klart? Hvem har ansvar for arrangementet til helgen?
Bjørnar nevnte at han kunne ta seg av lokalene, nøkler og slikt så dere må snakke med ham. Når alarmen skal av/på må avtales med rektor GOD TID i forveien!
Oj! OK: La oss ta følgende klokkeslett som et overslag:
Fredag 18:00-21:30, lørdag 09:30-20:30, søndag 09:30-18:00
(jrf. mitt svar til "har dere opplegget klart for helga", fra Knut Yrvin)
Ad tørrtrening og møte:
Er det mulig å treffe rektor imorgen, torsdag kl. 17? Vil noen andre være med på en tørrtreningsøkt fra 17-18-tiden og utover til 21-ish?
Axel, leser du dette?
-- Herman Robak
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no http://lister.ping.uio.no/ping/mailman/listinfo/i18n-no