fredag 17. juni 2005, 22:26, skrev Karl Ove Hufthammer:
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget
news:200506171330.19220.axelb@skolelinux.no:
Jeg foreslår at Fellesordlista legges inn under en åpen lisens. De som er på lista behøver vel bare gi sitt besyv, så er det greit (CVS viser hvem som har bidratt).
Kva var lisensen den danske ordlista den norske er ei omsetting og utviding av var under?
http://www.klid.dk/dansk/ordlister/ordliste.html
... sier ingenting om lisensen. Sender en kopi til keld.
-Axel