Jeg ser at coreutils og gphoto2 er oversatt til bokmål (no) og bokmål (nb). Oversettelsene har ikke det samme antall oversatte strenger. Kanskje noen burde få fikset dette på noe vis. Noen som har forslag til hvordan dette kan fikses. Det ser jo ut til at glibc-folkene ikke kommer til å endre no->nb i nærmeste fremtid, og da sitter bokmålsfolket med skjegget i postkassen.
Hva kan vi gjøre?