j
k
j a
j l
Monday 6. September 2010 skreiv Axel Bojer:
...Eg likar «skjermvideo». Skal me få det inn i fellesordlista? God ide!
Eg likar «skjermvideo». Skal me få det inn i fellesordlista?
God ide!
Som sagt so gjort.
Back to the thread
Back to the list