j
k
j a
j l
Hva gjør vi (jeg) med språkvaskede filer? «fryser» vi dem? Herman sa noe engang om en merking av filer som «god», dvs «denne er jeg spesiellt fornøyd med» el? Hvordan gjør man det?
Axel
Back to the thread
Back to the list