[Axel Bojer]
Selv takk for et fint brev. Det aller meste ser veldig bra ut, men noen små kommentarer:
Takk for nyttig korrekturlesing. Jeg har lagt inn alle endringene dine. Har opprettet <URL: http://wiki.skolelinux.de/nuug/dokumenter/pm-2006-12-stavekontroll > med siste utgave.
Skal gå igjennom Håvards punkter nå.
Er du sikker på dette punktet? Da jeg stilte dette spørsmålet på møtet virket det som de mente noe annet.
Nei, jeg har antagelig fisket det ut av luften. Fjernet det.
Vennlig hilsen,