mandag 4. oktober 2004, 19:30, skrev Markus Gamenius:
Jeg har rotet med helgene. Det er IKKE 22-24 det er snakk om. Utviklersamlingen er 15-17 oktober, med årsmøte lørdag 16.
Fint, jeg regner med å komme. Men det er ikke helt klart hvor det blir ennå, eller?
(Markus skrev 27.9:)
Vi kommer til å holde til i Oslo-regionen, mest sansynelig på Løkkeberg skole i Bærum.
I så fall, hvordan kommer vi dit? T-bane/buss/trikk?
Program for oversetterne blir vel - oversettelse av KDE, eventuelt vask av eldre oversettelser.
Statistikk: bruk lenkene på: http://i18n.skolelinux.no/nyttig.html prioriteringsliste: http://i18n.skolelinux.no/prioritering.html
Mvh Axel