Torsdag 22. november 2007 skreiv Hans F. Nordhaug:
OK, hvor trengs det en innsats på oversetting? (Karl Ove er kanskje den rette til å svare?) Vi er vel langt over kravet for å bli inkludert, men jo mer, jo bedre.
kdeedu hadde jo vore fint å hatt omsett, iallfall for Skulelinux. Elles vil eg anbefala å omsetta program ein sjølv brukar.