On 1/20/07, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com wrote:
Jeg tror det er på tide med et nytt IRC-møte i stavekontrollprosjektet, for å gjøre opp status og se hvor vi går videre. Noen som er enig?
Jepp, det er eg einig i. Vi må blåse litt liv i prosjektet igjen. Skal vi prøve i løpet av veka. Eg kan alle dagar utan mellom 19.30 og 21.30 på onsdag.
Korrekturlesingen av bokmålsord går sin gang, mens korrekturen av nynorskord ser ut til å ha stoppet opp. Vi bør antagelig rekruttere flere folk til nynorskdelen, i tillegg til at det fortsatt trengs flere folk til bokmålsdelen. Jeg mistenker at det hadde vært enklere å få hjelp hvis korrekturen kunne gjøres via web.
Eg mistenkjer at det er like vanskeleg å rekruttere folk til ei web-løysing. Så eg veit ikkje om det er verdt innsatsen.
Det stemmer at det er lite aktivitet på nynorsksida. Eg for min del merkar at eg er lite motivert til å jobbe med det. Grunnen er jo at eg synes det er fånyttes å jobbe med noko som eigentleg burde vere tilgjengeleg. Men det er jo ikkje noko orsaking, sidan det er jobben vi gjer som kan presse fram den løysinga vi håpar på.
Håvard