Oppdaga til min forskrekkelse at namna på piltastane i dei språklege retningslinjene var blitt endra frå «Pil venstre» og «Pil høgre» til «Venstrepil» og «Høgrepil».
Korfor vart dette endra utan å ta det opp på denne diskusjonslista
For det første er det veldig vanskelig å få med seg endringar i retningslinjene viss dei ikkje blir nemnte her på lista, for det andre bør slike endringar diskuterast opent på lista før dei blir gjort, og for det tredje synest eg endringane er ei forverring, då dei fører til inkonsekvens, sidan *formen* på namna til dei fire piltastane no er heilt forskjellig:
Venstrepil Høyrepil Pil opp Pil ned
Slik kan det då ikkje vera.