* Axel Bojer (2006-03-16 16:29):
Mitt syn er at før ein byrjar samla inn data, må me vera sikre på at me kan nytta oss av det.
Jeg er litt enig i at vi må ha gjort endel forarbeide, men har ingen tro på at vi klarer å gjøre alt i forkant så vi må bare starte innsamlingen og lære mens vi går.
Noe slikt jeg også mente med at vi allerede nå samler inn synonymer (til root-delen) og ser hva vi kan får gjort med dem.
Berre så ingen misforstår meg: eg har aldri teke til orde for at me skal gjera "alt i forkant". Poenget mitt er enkelt og greitt at eg ikkje ser for meg korleis den innsamla informasjonen (dvs. synonym til grunnformene) skal kunna nyttast til noko som helst. Då tykkjer eg det er rimeleg dumt og frekt å engasjera folk i innsamlingsarbeidet.
Men dersom nokon kan fortelja meg korleis dette skal gjerast, er ingenting betre enn det. Men då må det meir enn insistering til.
F.eks. hvis følgende oppføring finnes, så er det ingen måte å notere at det er feil synonym:
WORD: hoppe STATUS: + SYNONYM: bil EDITOR: Petter Reinholdtsen pere@hungry.com
Vennlig hilsen,
Det er riktig, men det er heller ikke et problem vi kom mer utenom. At personer fører opp feil kan man aldri gardere seg mot, noe av det som var mitt poeng i siste post også :-)
Problemet er ikkje at folk gjer feil, men at det ikkje er nokon måte å retta opp feila i etterkant.
Erik