Karl Ove Hufthammer:
No skal omsettingsfilene vera klare.
De kan forresten oppleva at KBabel klagar ved lagring av filene. Det gjeld fleirtalstekstar, der eintalsteksten er for eksempel
1 fil sletta.
og fleirtalsteksten er
%1 filer sletta.
Sidan originalteksten òg er på denne forma, trur eg det ikkje er ein feil. (Og KBabel lagrar faktisk fila, i motsetning til når det er ekte syntaksfeil.)