j
k
j a
j l
I GNOME-menyen så står det «Tilbehøyr», men eg trur «Tilhøyr» er eit betre ord (det kjenst meir nynorsk ut iallefall). Skal eg byte dei? Heiter forøvrig «Ymse verktøy» i Ubuntu, som heller ikkje er eit dårleg namn.
Back to the thread
Back to the list