Og ble OpenOffice.org 3.3.0 også sluppet ;)
Ja, den er sluppet!
Hva skjer nå, Axel? Blir OOo fortsatt testet som før?
Mvh Egil
Nei, iallfall ikke av noen jeg kjenner. Men om noen frivillige melder seg (det vil ikke bli betalt mer), så kan jeg forklare og rettlede :-)
(...)
Jeg har lagt inn en kort beskjed om dette på forumet.
http://www.openofficeorg.no/Forumsider/index.php?topic=726.msg2133#msg2133