[Gaute Hvoslef Kvalnes]
Kjeldekoden til omsetjinga er no frigjeven under GPL-lisensen.
Hurra. Dette må feires. Hvem blir med ut for å feire? Møtes 19:00 på dertil egnede steder, i Oslo og ellers i landet.
(Kopi til linuxiskolen@skolelinux.no, der jeg vet flere er interessert i OO-oversettelsen)