torsdag 17. oktober 2002, 11:08, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Klaus, kan du prøva å endra kommandoen i K-menyen frå «/usr/bin/oowriter» til «/usr/bin/env LANG=nb_NO.ISO-8859-1 /usr/bin/oowriter»?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Dette fungerer helt fint! Men det må da også gjøres for de andre delene i OO, som calc etc. Skal teste konsekvensen av dette på brukere som allerede har startet OO på engelsk.
klaus