2010/9/13 Ole Andreas Utstumo tykjepelken@gmail.com:
Hei!
Driv med omsettinga av Docky, og støytte på denne setninga: «Docky requires compositing to work properly. Certain options are disabled and themes/animations will look incorrect.» Nokre forslag til «compositing»? «Grafikkakselerasjon», «grafikksamansetting», eller berre «samansetting»?
Ole Andreas Utstumo
I KDE4 er det iallfall «samansetjing» overalt.
mvh, Kevin Brubeck Unhammer