* Åsmund Skjæveland aasmunds@student.matnat.uio.no [2005-07-15 11:43:34 +0200]:
Det er to nynorsk-lag på Translation Project: nn og no@nynorsk. Burde no@nynorsk slettast? Det ser ikkje ut til å vera nokon omsetjarar eller omsetjingar der.
no@nynorsk er utfaset og erstattet med nn. Tror no@nynorsk fortsatt er der som en symlink som peker til nn eller noe. Men den burde kanskje fjernes helt.
Eivind