fredag 26. august 2005, 12:55, skrev Petter Reinholdtsen:
[Axel Bojer]
Er det ikke mulig å bare skrive _en_ av disse linjene og så få et skript til å gjøre resten? Det ville vel i det lange løp spart oss for en del jobb?
Det er helt sikkert mulig, men jeg er ikke overbevist om at det er hensiktsmessig. Årsaken til at det er gjort er at scriptet som lager OOo-datafilene klager hvis oppføringer ikke gjelder begge veier.
Jo, men om man lager et script som lager alle dobbeltoppføringene _før_ man lar OOo.skriptet får det, så er vel alt ok? Det skriptet kunne vel kjørt på tjeneren som en cron-jobb tom... (Et slikt skript må vel være så lett å lage at selv jeg ville greid det ville jeg tro :-)
Et annet alternativ er vel å lage en database, men det er vel en større jobb? (For da kan man vel bare lenke de ulike oppføringene sammen, dermed slippe dobbeltoppføringer).
Her var vel noen i gang med å fikse det, basert på eksisterende prosjekt. Har ikke hørt noe nytt på en stund, så jeg vet ikke hvor langt dette er kommet.
Nei. Jeg sendte et spørsmål avgårde til den som meldte seg om hvor langt det er kommet :-)
-Axel