[Kolbjørn Stuestøl]
Det ser altså ut til at eg kan korrigere det eg finn av feil/manglande omsetjingar og sende til deg eller til lista her. Bør vel også kunne omsetje dei som er merkte med nb og sløyfe språktaggen?
Ja, det bør gjøres.
I tillegg bør en se på å samkjøre de to språkene, da de nok bør bruke de samme konseptene på samme sted. For eksempel byttet jeg 'Del' med 'Seksjon' for nynorsk som på bokmål, da engelsk 'Part' også var oversatt til 'Del', og de bør ha to ulike navn.
<dingbat key="bullet" text="•"/>: Eg reknar med at Karl Ove Hufthammer kan meir om dette.
OK.