Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no writes:
Kan ta nye oppdrag.
Da spør jeg Gaute og alle andre på nn-i18n: Hva foreslår dere?
Eg føreslår kaddressbook.po og korganizer.po, frå kdepim-modulen. Kva program brukar Oddmund til omsetjing no, forresten?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes