--- Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no skrev:
Kan vi få i stand en slags akkreditering for hvem som har lov til å være på Bjerke, slik at vaktmesteren kan låse oss inn?
Jeg har et behov for tørrtrening på utstyret som skal brukes under kurset til helgen. Axel Bojer har meldt seg frivillig som assistent, og han har minst like stort behov for tørrtrening.
Flott!
Bare et par spørsmål:
Har dere opplegget for helgen klart? Hvem har ansvar for arrangementet til helgen?
Bjørnar nevnte at han kunne ta seg av lokalene, nøkler og slikt så dere må snakke med ham. Når alarmen skal av/på må avtales med rektor GOD TID i forveien! Det må nemlig gis beskjed til vaktselskapet, og ting tar tid... Jeg anbefaler også at den/de som er ansvarlige setter seg ned og snakker litt med ledelsen på skolen og forklarer hvordan opplegget for helgen er. Sist helg var ledelsen serdeles bekymret for hvordan vi hadde tenkt å gjøre det, spesielt siden de ikke hadde hørt noe på forhånd.
Jeg har mulighet til å stikke innom og gi en liten hånd i løpet av helga, ellers er jeg opptatt med å være pappa.
Selv om det meste ordnes på gjørokrati-vis må dere ikke anta at noen griper fatt i ALT som skal gjøres. Det ble gjort sist helg og resulterte i en helv.... masse arbeid for meg, både før, under og etter.
-Morten
______________________________________________________ Sjekk snørapporter... fra 500 ski-destinasjoner i Europa på http://no.snow.yahoo.com/