Hei
Eg var nysgjerrig om det engelske «to rip» (om musikk-CD-ar) kunne omsettast til «å rippa». Dersom det ikkje er tilfelle, kva skal eg bruke i staden?
--Torstein
__________________________________________________ Bruker du Yahoo!? Lei av spam? Yahoo! Mail har den beste spambeskyttelsen http://no.mail.yahoo.com