Feil i stavekontrolen ble meldt her på lista i januar, men ingen har meldt sg for å fikse det, så det forblir nok tilfelle inntil noen dukker opp med tid og interesse for å gjøre noe med det. Jeg har ingen aning om som er galt, og ikke tid til å se på det. Her trengs det nye koster for å få ryddet opp.