fredag 2. april 2004, 14:39, skrev Knut Yrvin:
fredag 2. april 2004, 11:58, skrev Axel Bojer:
- valgtast (friere)
Jeg går for denne. Jeg syntes valgendringstast blir for langt. Husk vi skal nå skoleelever :-). "Valgtast" bryter ikke med hva tasten gjør selv om noe endres etter man har valgt. Det er bare i vår karakteristikk av politikere vi mener at ting ikke endres etter valg :-).
Da har jeg lagt inn følgende oppføring i ordlista:
<tr> <td>modifikator key -s</td> <td>valgtast <del>modifikator, valgendringstast, endringstast</del></td> </tr>
-Axel