Lørdag 10. oktober 2009 20.30.22 skrev Bjørn Kvisli :
Hei Jeg har tenkt å begynne å oversette igjen etter en pause. Nå vet jeg ikke lenger hvordan jeg får tak i po-filene. http://wiki.skolelinux.no/ virker ikke lenger.
Kan noen si meg hva repositorien heter ? -Bjørn
Jeg hadde også glemt det, men fant denne strengen et sted i kde4/summit/.svn:
svn+ssh://brukernavn@svn.skolelinux.org/repos/skolelinux/trunk/i18n/kde4/summit
den andre Bjørn, som skulle vært innom arbeidsplassen din og ordnet noe ...