fredag 18. februar 2005, 14:02, skrev Hans F. Nordhaug:
On Fri, Feb 18, 2005 at 01:51:27PM +0100, Axel Bojer wrote:
Den er nevt og sendt inn på lista her før, bare noen formelle rettelser angående sammenhengen mellom «Fri programvare i skolen» og «Åpne kontorprogram på norsk», ellers som før.
Full versjon i CVS: skolelinux/i18n/openoffice/rapporter
Sendte den inn i mitt navn, men dere får nok høre det om vi vinner :-) Nominasjone er på plass (få minutter etter at den er sendt :-) Se: http://www.rosing.net/2005/nominasjon/detaljer/?id=44
Linjeskiftene mangler - Unix-filendinger på Windows? Det så ille fall ikke særlig ryddig ut. Kan du kontakte rosing.net-folka?
Ja, det så begredelig ut :-( Skal se om jeg får kontakt.
Takk for at du sendte den inn.
:-)
_Axel