Jeg ser tags er oversatt med tagger for KDE bokmål (desktop_extragear- base_share-like-connect.po). Jeg mener det nylig ble konkludert med at knagg var det beste norske ordet for tag, både på nynorsk og bokmål.
Noen som protesterer mot en oppdatering fra tagger til knagger?