På Fredag 11 juli 2008 , 20:17:47 skrev Karl Ove Hufthammer:
Hei!
Eg har no sendt inn dei siste omsettingane for bokmål, nynorsk og nordsamisk til KDE. Desse vert altso med i KDE 4.1, med unntak av nordsamisk, som ikkje hadde nok av «essential» omsett til å bli med.
I morgon reiser eg til Singapore, og kjem ikkje tilbake før den 23. Eg får altso ikkje sendt inn nokon oppdaterte omsettingar i denne tidsperioden. Sidan KDE 4.1 vert klargjort den 22., er altso det som er omsett no det som vert KDE 4.1 på norsk.
Men det er ingen grunn til å slutta å omsetta. Alt omsettingsarbeidet som vert gjort framover vert ein del av KDE 4.1.1 og seinare versjonar.
For øvrig er alle tekstar som berre fanst i «stable» no fjerna frå omsettingsfilene, so me har faktisk færre tekstar å omsetta! :-)
Jeg har også tilgang til KDEs SVN, så hvis noen gir beskjed til meg eller listen kan nye oppdateringer bli lagt inn (med mindre dette skaper problemer for skriptene til Karl? :) )
Alexander N. Sørnes