tirsdag 10 august 2004, 15:21, wrote Gaute Hvoslef Kvalnes:
Det vert Skulelinux-samling i Oslo ei av helgene i august/september. Gamle og nye omsetjarar er velkomne. Det ville ha vore spesielt kjekt (og nyttig) om nokon av dei nyverva KDE-omsetjarane kunne koma. Skulelinux dekkjer rimelegaste reise og kan sikkert hjelpa med overnatting.
Praktisk informasjon finn de her: http://developer.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/opplegg_utvikler treff_2004_05.txt
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Er det bestemt at det blir møte den 27-29 august? Har ikke hørt noe mer om det, og det er litt spesielt siden det (eventuelt) begynner å nærme seg. Håper jeg får et sted å sove også ;)