OK. Vil dette altso seia at me ikkje kan ha med ord som inneheld bindestrek i ordlista? Eksempel: e-post, u-land, p-pille.
I Evolution har ein byrja å skriva "email" i staden for "e-mail". Eg hadde gjerne sett at det same vart gjort på norsk, men det må vel gjennom Språkrådet det også?