[Axel Bojer]
Skal vi prøve å få tilgang til noe lignende på norsk og bruke automatikk for å hente inn ord?
Vi har jo allerede ispell-ordlisten som er full av ord, og en avtale om å få ord fra de som høster ord fra nettet.
Det ene utelukker kanskje ikke det andre, å flette databaser er vel ikke vanskelig, om vi så setter opp en lokalisert versjon av de tyske sidene med php + databasen så kan vi vel legge inn ord manuelt så lenge?
Ja.
Skal se på det, ikke kommet så langt :-)
Jeg la inn byggeregler i Makefile, så du kan se hva som trengs der.