Petter Reinholdtsen skrev:
En ting som jeg synes er forvirrende og unødvendig er bruken av forskjellige skilletegn for ord-deling.
Det er sådan set et bevidst valg, da det muliggør brugen af en mere kompakt notation »WORD«-feltet, som man så kan lade et program som `dte` [1] ekspandere inden man sender ordene ind.
Legg merke til HYPHENATION og COMPOSITE-WORD. Hvorfor brukes ikke samme skilletegn begge plassene.
Der er strengt taget ikke noget i vejen for at man accepterer de to tegn som synonyme. Eventuelt kan vi lade modtagerprogrammet på serveren om at omkode til den foretrukne notation.
Jacob
[1] http://www.sslug.dk/%7Egrove/dte/index.shtml